Life Never Forgets to Bloom

May our heart's garden of awakening bloom with hundreds of flowers

~~Our love , Our Journey , Our Stories , Our World , Our Life ~~

''DoNt LEt BaNAna FrUitS Two tImE...''

Thursday, March 18, 2010

Company Treasure hunt n DinnEr






hadoii..penat ni baru balik dari treasure Hunt company n Dinner company kat Lotus Desaru Beach Resort...fuyoo.tempat ni mmg best gile lahhh..hotel ni tak silap aku dulu terbengkalai sekejap..tapi dah di bina balik..kawasan die luas gile kot...mmg best gak la..siap ade theme park lagi tu..huhuhu..aku start treasure hunt dari Pasir Gudang sampai ke desaru..amibil masa selama 4 jam..nak drive..kire ok la last2 tak menghampakan sebab aku dapat top 20 dari 250 kereta yang masuk acara ni...hem..best gak tapi penat..ok ..time dinner lak aku kene wat performance stage..gile tul..dinner lak ala2 santai gitu..open air...mmg panas gak arr time tu..tapi happenning gak la...tuk stage performance aku dapat no.4...huhuhu..sedih..tapi ok la dapat 800 hinggit dibahagikan dengan 15 orang..hahahahha.. berbaloi baloi...
So aku sediakan dulu gambar die..so korang leh tgk lah..hotel die..keadaan dinner kat sana..huhuhu..thanks...

No comments:

Post a Comment