Life Never Forgets to Bloom

May our heart's garden of awakening bloom with hundreds of flowers

~~Our love , Our Journey , Our Stories , Our World , Our Life ~~

''DoNt LEt BaNAna FrUitS Two tImE...''

Sunday, February 21, 2010

Come To MeLaccA






















Malacca..sebut je melaka ni semua orang tau kan..hehe..mmg best..tapi aku yang orang melaka ni pon tak tau nak gi mana kat melaka ni..hehhee..anyway..skang ni melaka dah maju dah..byk tempat menarik..aku suka sgt travel..yang untung bini aku lerrr...hehhee..eh bakal bini..best die semua tempat aku bawak..hehehhem..sape tak sayang bini oiii...hehehe..ok lah ni aku nak tunjuk ni tempat best kat melaka bile malam je warna warni la melaka ni haa... gambar kat atas ni yang ada lampu tu kat sungai melaka...byk la skang ni da ade menara keris , eyes on Malaysia, eyes on Malacca, pahlawan mall....A Famosa,St Paul Hill semua tu tak yah cakap pon semua dah tau kan...tapi mmg gah la skang ni melaka..asal aku balik melaka je jam..asal balik je jam..da macam K.L la pulok..hehehe..anyway..tu adalah salah satu vacation aku gn fana la...best sgt...thanks huny be with me anywhere..anytime..love u..love our journey..

No comments:

Post a Comment